Fredag 14 oktober 2011

Heej

Idag är det äntligen fredag :D hela min klass hade sovmorgon till 8.55, då vi började med språk. Jag gillar verkligen inte franska, det är svårt och långtråkigt.
 På idrotten, så har vi fortfarande uteidrott, drf att det var en vattenläcka i somras, så de har varit tvugna att bryta upp hela golvet. Såklart är det ju inte mer än 5 + ute. 2 koftor, leggings, mjukisbyxor, converse och vantar hade jag på mig, men jag frös ändå. Sedan så skulle hela klassen vara ute i skogen och leka Sagan om Ringen. Jättetråkigt, man är i två lag och springer runt i skogen och typ kullar varandra? Juste, man får också ett kort, och så har man olika poäng. Det låter väl kul?...

Efter att vi hade slutat så gick jag hem, åt och drog till stallet sen. Vi hade markarbete, och jag fick Petite! :) Det gick jättebra att rida, och nästa gång har vi hoppning. Förut har jag varit jätterädd för att hoppa, men idag så koncentrerade jag mig på markarbetet/hoppningen och glömde bort min rädsla! Både jag och Petite var duktiga. Bild kmr senare.

Nu ska jag äta, och sen så ska jag se på filmen En Shopoholics Bekännelser. Den filmen är jättebra! Det var ett tag sen jag såg den ;)

Igår fick jag även hem skolkatalogen. Usch, hela klassbilden blev jättesuddig i katalogen och namnen blev dubbeltryckta. Jag ser verkligen H-E-M-S-K ut. Sitter ju längst fram, ville verkligen inte det. Tack! Spexfotot blev bästa, av alla nior. 9C <3 bättre ser jag iaf ut på elevrådsbilden. Ser liite normalare ut där.

Ciao!












London i våras! Längar tillbaka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0