Vandring och plugg

Hello

Idag hade vi vandring i skolan. Vi gick 1 mil, så det tog hela dagen, ca 5-6 h. Själv var jag gruppledare, men min kompis. Det gick bra, även fast några sjuor och åttor klagade t.e.x om när vi var framme, och de gick före oss gruppledare. Men jag sa till flera ggr och de backade. Jag gick hemifrån 7.40 och kom hem 15.00.
Efter att jag kom hem, så åkte jag och min mamma till en färgbutik och kollade på tapeter till mitt rum. Vi håller på att tapetsera, och jag tror att jag har hittat rätt tapet. Hoppas <3

Vi gick även till Åhléns, för jag behövde köpa ett par vantar och en till grej som jag inte riktigt vet vad den heter. Det finns ju en bild med i inlägget!

Nu måste jag börja plugga, för vi har religionsläxa tills imorn. Gillar verkligen inte religion, gillar ännu mindre vår lärare, som är min halva klass mentor. Kul!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0